E.

Tolstoy diyor ki: “Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”
Tolstoy
E.
Doğal akışın içinde kendiliğinden gelen her şeyin farklı bir tadı vardır...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bazı vakitler deli gibi bir şey arıyorsun.ne aradığını bilmeden.
E. isimli okura yanıt verildi
E.
En iyisi:)
bazı vakitler deli gibi bir şey arıyorsun.ne aradığını bilmeden.
E.
Aradıklarına değecek bir şey olup olmadığını bilmeden..
İnsanlar insan olmayı becerdikleri zaman dünya yaşanır yer olucak sanırım 😏
İlişkiler
E.
İnsanlar insan olmayı bırakmaya kat be kat gün geçtikçe devam ediyor yalnız:)