" O yılları hatırladıkça fark ediyorum ki hayallerin en safları,en ucuklari ve en güzelleri çocuklukta yaşanıyor. Sonra da yetişkin kaygilarimizla ve katı mantigimizla çoğunu unutuyor, siliyor, hatta zaman zaman aşağıliyoruz. Gizliden gizliye utanç duyuyoruz."
Çocuklar oyuna dalmissa benim aktivite belli 🤗
.
"Huzur "ile bu kitabı çapraz okuma yapmaya karar verdim ,,kısa kısa öyküler olduğu için gündüz koşturma içinde okumak daha rahat oluyor 📚
"Vücutlarımiz , birbirimize en kolay vereceğimiz şeydir; asıl mesele ,hayatlarımızı verebilmektir. Baştan aşağı bir aşkın olabilmek,bir aynanın içine iki kişi girip ,oradan tek bir ruh olarak çıkmaktır!"