Evettt sonunda bitirebildim uzun zaman sonra okuma alıskanligimi tekrar kazanmak icin basladigim bir kitapti ve bence bu konuda gayet basarili oldu . Hikayesi ve karakterleri konusunu gayet guzeldi ama serinin ilk kitabinin sonunda olan olaylar ve karakterler hakkinda cok da fazla bilgi alamadigimi dusundum umarim bu serinin ikinci kitabinda daha guzel aciklanir ki bence oyle de olur , ben kendimce bi iki konusu disinda kitabı gerçekten beğendim cerezlik bi kitapti okumanizi tavsiye ederimm!!