İçimi dökemiyor olmak sanırım benim sorunum. Kendime bile söyleyemediklerim, en çok benim bana ihtiyacımın olduğu şu an da bile kendi yanımda olamıyorum.
Aklımla hareket etmeyi denedim olmadı, duygularımla hareket etmeyi denedim olmadı, kalbimin sesini dinledim yine olmadı. Olmayınca olmuyor belki ama sığamıyorum da dünyaya...