Çaç

Çaç
@birlitresu
Burası benim günlüğümdür. Hayali ögelere sıkça yer veririm. Ama bunların hayal mi gerçek mi olduğunu bazen ben de bilmiyorum...
Konuşabilmek... ne büyük nimet! Peki konuşmak istediğinde bir insan bulamamak? Kalbini açabileceğin dost dediğin bir insanın bile seni dinlememesi... bu mu daha kötü yoksa dinliyormuş gibi yapması mı? Sonra neden uzaklaştık demeleri peki?
İnsan ve Duygular
Reklam
İnsanlardan mı daha çok nefret ediyorum yoksa insan olmaktan mı? Emin olamıyorum.
İnsan ve Duygular
Her gün düşüyorum yere ruhen... sonra diyorum ki kalk kızım kalk sen kalkmazsan kimse seni kaldırmayacak. Öyle bir kısır döngü ki bu sonu gelmiyordu.

Çaç

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma
Kırgınım. Birçok şeye ve kişiye... ama en çok kendime.
İnsan ve Duygular
Reklam