Ayşe

Ayşe
@birokurdu
Mutlu olmaya çalışan.
Sıradan bir insan iyiyi ya da kötüyü dışarıdan, düşünen bir insan ise kendinde bulur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cehennemle gecenin karanlığı doğuracak dünyanın aydınlığına bu canavar yaratığı.
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş. Ne aradığınızı bilmeden aramak.
Herkes hep mutlu olmak ister mutsuzluğu yaşamadan oysa düşünsene, hiç gece olmasaydı, güneşin tadını çıkarır mıydı insan. Lev Tolstoy
Hayatta unutamayacağımız en büyük pişmanlık ; pişman olurum diye yapamadıklarımızdır. Lev Tolstoy