Kübra

Kübra
@birpetunyaa
Okumasını bilirsen her insanın bir kitap olduğunu göreceksin.
Evet, ağlamak çünkü ağlarsam rahatlayacağıma inanıyordum.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Psikoloji
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölüm ki geçer gider, bütün düşünceleri paramparça eder. En ufak bir dönüş ümidi bile bırakmaz geride!
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Düşündüm: "Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!"
Sayfa 59·Kitabı okudu
1000Kitap
Ne tam diri, ne tam ölü olduğumu hissetmek. Bir canlı cenazeydim artık; ne beni diriler dünyasına bağlayan bir şey vardı, ne de ölümdeki unutmadan, huzurdan yararlandığım.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bazı kimselerin ölümle savaşı daha yirmisinde başlar; birçokları da yağı bitmiş lambalar gibi, sessiz yavaş, ecelleriyle sönerler."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Edebiyat