Büyük bir tess hayranıyım . Beğenmediğim kitabı sanırım yok bütün olaylar o kadar bağlantılı o kadar akıcı ki bir an sıkılmıyorum . Bazı kitaplarda atlayarak okumak zorunda kalıyorum ve bu durumdan nefret ediyorum . Ama tess kitaplarını hep sonunu merak ederek bir yandan da bitmesin diyerek soluksuz okuyorum. Çok çok güzel bir hikayeydi . Katili öğrendiğinizde şok olacaksınız