Güzel bir kitap. Dan brown çok severim biraz fazla bilimsel olsa da hikaye çok güzeldi . Burada çoğu Türk kitaplarında olduğu gibi uzayıp giden , sıkan hayaller yatak sahneleri aşk hikayeleri yok. O açıdan çok iyi geldi diyebilirim. Bu kitabı film yaparlar diye düşünüyorum çünkü içinde birbirine bağlı oldukça ilginç kurumlar hikayeler gerçekler var şiddetle tavsiye ediyorum