"Filoloji,tarih veya benzeri şeyler yerine tezinizi aşk üzerine yazsaydınız onu nasıl hayal ederdiniz çok merak ettim," dedi Max Werner.
"Aşkı nasıl mı hayal hayal ederdim? Ah,çok basit. Son derece sade ve sağlıklı. Sanırım hiç de şeytani ve romantik sayılmayacak şeylerde karşılaştırırdım aşkı.Her gün açlığımızı giderdiğimiz kutsal,doyuran ekmekle;hergün evimizi açtığımız hayat veren temiz havayla. Sonuç olarak herşeyi borçlu olduğumuz, ama haklarında pek öyle tumturaklı laflar etmediğimiz en önemli ,en doğal ,en güzel şeylerle."