Bir bedenin organları gibi olduğumuzu söylerken, bu âlemin ortak parçalarıymış haliyle dahi yaşayamadığımız gerçeği, sözünü ettiğin hakikatten o kadar uzak ki, şimdi o bedende kaç organ iflas etti bilsen, şimdi, kaç uzvumuzun bağları kopmuşsa kanlar boşalıyor her yanından, bunları bilsen... gerçi bilmeni, bilipte üzülmeni istemem, çünkü öğrendiğinde, 'bilselerdi yapmazlardı' diyebileceğin bir cahillikte de değiliz, bu kez yazık bize ki, biliyoruz da yapamıyoruz. şimdi bu bedenin kaçıncı kez ölüşe yaklaşıdır kim bilir, ama sen üzülme ne olur, üzülüpte hayıflanma, bizler üzülelim, bizler hayıflanalım, belki olur da birimizden birimizin bu üzüntüsü, kötülüklerine kefaret olur da kurtuluşa erer...