Şevval

Şevval
@bisevval
İnsanlara çok değer veririz,zira israf haramdır
Fizyoterapist
Lisans
54 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Sıkıldım bu şehirden. Daha ne bekliyorum? Gelmeyecek olanı beklemeye, Daha ne kadar umut gerek? Olacağı olsa olurdu. “Sabır da yorulur demiştim.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sorarlarsa "Ne iş yaptın bu dünyada?" diye, rahatça verebilirim yanıtını; "Yalnız kaldım. Kalabildim! Sekiz milyar insanın arasında doğdum ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...
"Sen bu karanlık ömrümün içine bir sevinç ışığı gibi, kurumaya yüz tutan ekinlere can veren bir nisan yağmuru gibi birdenbire geldin. Ben bu kadar bol hayat ve saadet yağmuru altında kendimi unutmuş gibiyim. Şimdi ömrümün bir tek gayesi var: bir gün evvel sana kavuşmak, seni kollarımın arasına almak,güzel, temiz yüzüne saatlerce,senelerce hiç doymadan bakmak.''
Affettiğim şeyleri ben yapsam affetmezlerdi
Bekletme, geciken müddet ziyandır Güzele kin, öfke, hiddet ziyandır. Varsa gurur, kibir, şiddet ziyandır. Onları orada koy da gel canım. Abdurrahim Karakoç