Çoğu şey insanın kendi yüreğinde olup biten durumlara bağlıdır. Mutluluk, üzüntü veya keder gibi durumlar içinizde ne kadar beslediğinize, ne kadar güç verdiğinize veya tam tersi ne kadar yüzleşip vedalaşmaya çalıştığınıza bağlı olarak hayatlarını sürdürülebilirler. Belki de hayatta ki birden fazla şey için kendi kendimizi dinlememiz, anlamamız lazım... #kendikalemimden
Duygu ve Düşünce
biten her şeyde bir bit yeniği var ve ben buna valla dayanamıyorum Ceren Biber
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakışlarımda belirdi gözlerin,senden uzak bir noktada Bir izlenceydi önümüzdeki bu serüven Biraz donuk biraz da savruk İçimde bir yerde ölmemiş bir şey var sanki Belki de ölmüş ,tarifi imkansız bir telaş kaplamış beni Durmadan konuşuyor hiç susmuyor içimdeki sen Üstünü örtmek istedim defalarca ,kapansın bu sevda defteri Ne zaman unutmaya kalkışsam bir şekilde hatırlatıyorsun kendini Bazen bir sahnede,bazen bir yolda hatta bir avluda Senden kaçmaya çalışırken defalarca sana mahkum oluşumu izliyorum ,tepelerden bir yerden Bir ışık savurur gözlerindeki rüzgarları kokun buram buram yayılır etrafa ,bir kıskançlık krizi patlar bende En çok ben içime çekerim kokunu ,minnacık dudaklarından bir fısıltı yükselir bittii diye Biraz afallarım sonra anlarım ki tek biten şey nefesim değil de içimdeki senin hevesiymiş...
Nerde olursam olayım gökyüzü benimdir pencere düşünce hava aşk yer benimdir ne õnemi var arada bir biten gurbet mantarının Bilmiyorum niçin at soylu hayvandır güvercin güzeldir diyorlar niçin kimsenin kafesinde akbaba yok yoncanın kırmızı laleden neyi eksik gözleri yıkamalı başka türlü görmeli... Sohrab Sepehri
Mutlu sonla biten masal yoktur, insanın inanmak istediklerine gönüllü olarak kanması vardır. Tarık Tufan
Alıntı
Bir gün değil, bin gün geçse de değişmeyen şeyler var insanın içinde. ne zaman silebiliyor onları, ne de tamamen sahip çıkabiliyor. öylece taşıyor… adı konulmamış duygular gibi, yarım kalmış hikâyeler gibi, hiç gönderilmemiş mektuplar gibi. ve galiba insanı en çok, biten şeyler değil; içinde yaşamaya devam edenler yoruyor.