İnneke Hamidun Mecid, derdi. Bunu da şöyle yorumlardı:
- Bu devletin son padişahı Sultan Hamit olacak... Sonra bir Mecit gelecek ama, o artık padişah sayılmayacak.
Akkuyruk da içerler, Seylan çayı da... Biz yarım kilo ekmek arayıp bulamazken! Allah seni inandırsın, Aceö Hüseyin'in yanında çalışırken, Tahtakale'de avuç avuç atardım demliğe. Seylan çayını! O günler gelecek mi dersin bir daha? Gelse de bize ne! dedi Mustafa. "Dünya savaşıyor hiç durmadan, sıkıntısını biz çekiyoruz. Çay yok, kahve yok! Haydi Seylan çayını gene onlara bırakalım, gözümüz yok ama... Bizim ekmeğimize dokunmasınlar hiç olmazsa!
"Doğru" dedi. "Hiç olmazsa ekmeğimize dokunmasınlar".