Çünkü insanlar her felakete cehaletleri sebebiyle uğramışlar ve hâlâ uğramaktadılar. İnsanlık çocukluk zamanında akıl erdiremediği konularda daima batıl zanlara düşerek işte bundan dolayı ilerleme yolunda gecikmiştir.
En üstün derecede tanrıtanımaz olan halk onlardır. İyiliğin ahirette değil burada gerçekleştirilmesi gerektiğinden yola çıkarlar. Bu nedenle sadece bu dünyanın fethi için uğraşırlar.