İlay H.

İlay H.
@bitigenyorum
Geri Gelen Mektup ♥
Sen de özgür bir canlısın ve yalnızca ama yalnızca kendine aitsin. Kalbin önemli. Öfken önemli. Ağzından çıkan HAYIR önemli.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"...pek deli akıyor yüreğim hâlâ sana doğru"
Onun nasıl biri olduğunu biliyorlardı. Ama yine de sessiz kalıyorlardı.
Sayfa 187·Kitabı okudu
"Sen bu çirkin dünyanın, pencere önü çiçeğisin."
Bir defasında şöyle demişti şeytan bana: “Tanrının da var kendi cehennemi: insanlara duyduğu sevgi.” Ve geçenlerde şöyle dediğini işittim şeytanın: “Tanrı öldü; insanlara duyduğu merhamet yüzünden öldü tanrı.” –