Bitmedi bir batıya olan gereksiz hayranlıkları
Bize bir nazar oldu Cumamız Pazar oldu Ne olduysa hep bize azar, azar oldu Ne kayıtlıten hastayız, ne de candan hastayız Ne ruhça ne vücutça ne de kandan hastayız Avrupa'ya bir değil iki pencere açtık Uzun yıllardan beri cereyandan hastayız Batı, batı yaparak eyvah hep batıyoruz Arif Nihat ASYA
AYET (TESETTÜR) DÜŞMANI MUŞMULALAR…
Tesettürlü kardeşlerimiz için “kapalılar imha edilsin” diyen lağım ağızlı, esfele safilin bir mahlukat bir kez daha gösterdi ki bu ülkede İslam düşmanlığı bitmedi bitmeyecek.. Her fırsatta çıplaklığı medeniyet tesettürü ise yobazlık gören bu alçak güruh savundukları çirkef fikirlerini laikliğin arkasına sığınarak servis etmeye devam ettiler.. Ama ne yaparlarsa yapsınlar bu topraklarda çarşaflı tesettürlü annelerimizin ninelerimizin mücadeleleri, ayak izleri, maneviyatları var ve olmaya devam edecek.. Nursuz simalar, iltihablı vicdanlar ve mühürlü kalpler istemese de bu topraklarda Müslümanlar yaşadı ve yaşamaya devam edecek.!! Rabbim tesettür ve İslam düşmanlarına fırsat vermesin..!🌾
Tesettür
Reklam
Bir gün her şeyden uzaklaşmak istersin. Telefonun susmasını, insanların senden bir şey beklememesini, hiçbir sorumluluğun olmamasını... Sadece sessiz bir yerde oturup rüzgârın sesini dinlemek istersin. Çünkü bazen insan yorgunluğunu uykuyla atamaz. Bazı yorgunluklar bedeninde değil, kalbindedir. Sürekli düşünmekten, sürekli güçlü görünmekten, sürekli bir şeyleri içine atmaktan oluşur. Kimse fark etmese de herkesin içinde kimseye göstermediği savaşlar vardır. Bazıları bunu kahkahalarının arkasına saklar, bazıları sessizliğinin içine gömer. Ama ilginç olan şu ki... İnsan en çok kırıldığı yerden güçlenir. Bir zamanlar "Bunu asla atlatamam." dediğin şeyler, aylar sonra sadece bir anı olur. Bir zamanlar gecelerce düşündüğün insanlar, gün gelir aklına bile gelmez. Çünkü zaman, herkesi ve her şeyi değiştiren sessiz bir öğretmendir. Belki şu an hayat tam istediğin gibi değildir. Belki bazı şeyler eksiktir. Belki bazı insanlar hayal kırıklığıdır. Ama hikâye henüz bitmedi. Çünkü en güzel sayfalar, genellikle insan kitabı kapatmak üzereyken başlar...
Hiç bir şey bitmedi.Son bir kumar oynuyorum.Yorgun ve kırgın gençliğimi ortaya koyuyorum.
Bir ben yüktüm sana.Bir bana gelince bitmedi bahanelerin.Bir beni sığdırqmadın o koca yüreğine.ve bir bana acımadı o taştan kalbin...
Babalar hep yüreklerde yaşar.
Bazı boşluklar dolmazmış. Bazı yaralar kapanmazmış. Hayat sana masallar anlatırken İçindeki yangın hiç sönmezmiş. Çok sevdiğin biri gidince, Duyduğun sevgi hiç ölmez, Yüreğindeki özlem paslanmazmış. Sensiz bilmem kaçıncı gün bugün, Keşke yine kızsan bu kadar iyi olma diye, Çünkü huysuz insanlara hala katlanıyor. Hala içimdeki sevgiyi dağıtıyorum. Senin yetiştirdiğin gibi, Senin güçlü kızın gibi, Zaten dedikodu çok sevmem bilirsin, Şimdilerde tek dedikodum kitap karakterlerini çekiştirmek Artık maç izlerken de kızmıyorum kimseye Kabulleniyorum herşeyi daha da bir olgunlaştım. Bak bugün İlkin Aydın'ı bile Milli formanın hakkını verdi diye eleştirmiyorum. Vargasla birlikte savaşıyorlar. İçimden sana anlatıyorum. Hala yasım bitmedi ,bitmeyecek biliyorum. Kızkardeşimin ablamın yanında senden pek bahsetmiyorum. Biliyorsun onlar benden de ağlak. En son mezarında yanlız kaldığımda konusamamıştım seninle. Çünkü kabullenemedim hala gitmeni Sanki bir yerlerden çıkacaksın Otorite diye bağıracaksın bana Küçükken şu teyzene, şu amcana da şiir yaz derdin ya ne yapacağım şimdi der spontane bişeyler karalardım. Gözlerinde bir gurur, gülümseyerek bakardın bana,
Hayata Dair
Reklam
Reklam