...
Ismarlaştı karı ile koca.
"Soranlara bol selam." deyiveren,
İki elini sallayan adamda hüzünlü bir sima.
Olurdu böyle şeyler,
Hasret bu, kimi daha gitmeden özler.
Henüz revan olamamıştık ki yola,
"Alo aşkım geliyorum." Sesi çalındı kulağıma.
Kelimelerin sahibi, helalini dakikalar önce bırakandı,
Onu anladığımda sanki ruhum yandı.
...
Yol epey uzundu,
En az 12 saat!
Aklım geride bıraktığımız el sallayan adamda,
Bedenim ise ihanet kusan kadına, çay ,kola ve kek sunmakta.
Kahkahalar mide bulandırır seviyede,
İçeriği bilmesem,bende gülecektim belkide.
O on iki saat bitmedi,
Uyumak yoktu zaten,
Yapma diyemedikten sonra,
Benim suskunluğum da ,
Kocaman bir ihanetti.
Ve nihayet yaklaştık ineceği perona...