Gerçek neden acıdır? Çünkü ego, gerçekten hoşlanmaz. Onun varlığı, gerçek olmayanın üzerine kurulmuştur.
Bu yüzden, gerçeklerin üzerleri örtülür ve bir süre sonra sır olarak kalmaya başlarlar. Hayatınızın bütün sorunları, sahte kimliğiniz tarafından üretilir. Bu, birinci gerçektir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçek neden acıdır? Çünkü ego, gerçekten hoşlanmaz. Onun varlığı, gerçek olmayanın üzerine kurulmuştur.
Bu yüzden, gerçeklerin üzerleri örtülür ve bir süre sonra sır olarak kalmaya başlarlar. Hayatınızın bütün sorunları, sahte kimliğiniz tarafından üretilir. Bu, birinci gerçektir.
Aklıma bir şey takıldı. PDF olarak kitap okumak etik değil. Yazarın emeği göz ardı ediliyor vs.
Peki kütüphaneler? Ordan aldığımız kitaplara da para ödemiyoruz hâliyle yazar para kazanmıyor. Peki neden kütüphaneler etik de PDF etik değil?
"Erkek dört şeyde üstün olmalıdır:
• Yaş - Boy - Mal - Soy.
Kadın ise dört şeyde üstün olmalıdır:
• Güzellik - Edep - Takva - Güzel ahlak.
Aksi halde karşılıklı küçümseme başlar."
İmam Gazali