AŞKart'ınızı her üç yılda yenilemeniz gerekiyor. Demek ki bakanlık üyeleri de aşkın sonsuza dek süreceğine pek ihtimal vermiyor.
Aşk prosedürlerle, formalitelerle, kuyruklarla bağdaşır mı? Asla.
Başkanımız Bekir G. Çekirge, meydanlarda ve medyada "İktidara gelince Gönül İşleri Bakanlığı kuracağız" vaadinde bulundu. Şöyle diyordu: "Her şeyin başı aşk. Siyaset, eğitim, sağlık, ekonomi, sanat... ancak aşkla işler. Yuvalarımız gibi, devletimizi de güçlendirecek olan aşktır..." Ve seçmen aşka geldi, biz de meclise girdik.
Samimiyetimizin fark edilmesinin bir mükafat niteliği taşıdığı aşikar. Fakat bu öyle bir mükafat ki, "namahrem" bir elden alındığı takdirde, lanete dönüşmesi işten bile değil.