Belkıs

Belkıs
@bllks
"Kim o, deme boşuna... Benim, ben." -Ö.A.
Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hala yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bütün insanlar, sonu belirsiz bir infaza mahkûmdur.
Bu dünyada kötüler var; bazen kötüler hep kötü kalır. Bazen onların karşısına dikilmen gerekir.
Hiç kimsede olmayan yıldızlara sahip ol.
Sen her zamanki gibi haklıydın,doğruları cesaretle savunmak,ileride daha az zarar görmek için başvurulması gereken en önemli yoldu.
Sayfa 125·Kitabı okudu