Bilmukabele

…bir akşam üstü geldi çattı, ne yapsam acaba, sözcüklerle yıkanmış ruhum serin, ayaklarım yere sağlam basıyor. Diğerleri ne yapıyor acaba, dünyadaki diğer insanlar ne alemde?
Edebiyat
Reklam
Yaşamak yeterince zor, ölmekse büyük işti.
Edebiyat
O denli yaraladılar ki beni, kitaplara sığındım
Edebiyat
Tanrım, artık bir ateist olduğum için beni bağışla, ama Nietzsche’yi okudun mu? Ne kitap!
Edebiyat
Reklam