Olaylar olması gerektiği gibi olur, kendi kurallarımızı dünyaya dayatmak ya da dünyadan bunlara uymasını beklemek sonu hüsrana giden en garantili yoldur.
“Artık eskisi kadar dokunmuyor bana; ne vefasızlık ne de zamansız bir ayrılık. Heybem ağzına kadar bunlarla dolu zaten. Bugün "canımsın" diyenlerin, ertesi gün "eyvallah" demelerine dahi alıştım. Bu saatten sonra hiçbir şey şaşırtamaz beni. Artık herkesin bir "gider payı" var gönlümde”