Blossom

Blossom
@blossomm
İnsan sanıyor ki kıyamet bir kerede kopacak. Belki herkesin kıyameti ayrı ayrı kopuyordur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Herkesin zamanı var , herşey vaktine esir “
Doğduğumuz dünya çok acımasız, ama aynı zamanda ilahi bir güzelliği var. Anlamlı oluşunun mu, yoksa anlamsızlığının mı ağır bastığına karar vermek, insanın yapısına bağlı. ~Carl Gustav Jung~
“Artık eskisi kadar dokunmuyor bana; ne vefasızlık ne de zamansız bir ayrılık. Heybem ağzına kadar bunlarla dolu zaten. Bugün "canımsın" diyenlerin, ertesi gün "eyvallah" demelerine dahi alıştım. Bu saatten sonra hiçbir şey şaşırtamaz beni. Artık herkesin bir "gider payı" var gönlümde”
Olaylar olması gerektiği gibi olur, kendi kurallarımızı dünyaya dayatmak ya da dünyadan bunlara uymasını beklemek sonu hüsrana giden en garantili yoldur.