Blossom

Blossom
@blossomm
İnsan sanıyor ki kıyamet bir kerede kopacak. Belki herkesin kıyameti ayrı ayrı kopuyordur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“ Herkesin zamanı var , herşey vaktine esir “
“ Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz “
Önünüze engeller çıkacak, başarısızlıklar olacak, çabalarınıza düşman olanlar önünüzü kesecek ama siz yine de sönmeyin. Moraliniz bozulmasın ! Hiçbir zaman elinizi indirerek teslim olmayın.
İnsanoğlu çiğ süt emmiştir. Her kötülüğü yapar, her iyiliği de yaptığı gibi