"...asıl mesele, ölümden sakınmak değil, haksızlıktan sakın maktır. Çünkü kötülük ölümden daha hızlı koşar. Ben yaşlı ve ağır olduğumdan bana yavaş koşan ölüm yetişti. Onlar genç ve çevik oldukları için, onla ra da çabuk koşan kötülük yetişti. Şimdi ben tarafi nızdan ölüm cezasına, onlar ise, hakikat tarafından kötülüğün ve haksızlığın cezasına çarptırılarak bura dan ayrılıyoruz. Ben cezama boyun eğerim, onlar da cezalarına boyun eğsinler. Herhalde böyle olması ka dermiş, belki de yerindedir."