Bedevi bir hanım kalabalıkta oğlunu kaybetti. Oğlunu ararken, birileri peçeli olan hanıma "yüzünü aç, belki o seni görür" deyince;
"Hayamı değil oğlumu kaybettim" dedi.
Hiçbir şeyi değiştirmeye çalışmıyorum ama bir gün bir şeyler değişecekse değişimi var edecek kuvvete katkı sunmak istiyorum. devenin boynunu kıran saman çöpü olamayabilirim ama son saman çöpünün işini kolaylaştırmak da güzel.
Namaz kılıp da her şeyin tamam olduğunu sanan, bardak kırar gibi insanların kalblerini kıran acizler tanıyorum.
Sonra aklıma Yunus Emre'nin o muhteşem sözü geliyor; "Bir kez gönül yıktın ise bu kıldığın namaz değil."