merve

merve
@blue_mooon
Vivir mi vida
Dediler ki; Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki; Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur...' - Mevlana
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para, malmı çalmaktır? Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah, hançer mı olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı? VICTOR HUGO
-Gözden ırak olan gönülden de ırak olur mu efendimiz? -hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun kimse, seninle birlikte gider her yere.
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi;boş yere mağramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yanlızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna.
İstemeye hakkım var mı bilmem ama seni yürekten ilgilendiren şeyleri, başkalarına anlatmaktan kaçınacağın şeyleri duymak isterim. Anlat bana...