merve

merve
@blue_mooon
Vivir mi vida
"Sevgisini bağıra çağıra anlatmıyor diye sevgisiz diyemezsiniz kimseye.” -William Shakespeare
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Adam sen de, yeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı Başın döndü mü öbür yana döndür başını Başkasının güçsüzlüğüyle iyileşir umutsuz keder Gözlerine yeni bir zehir bul ki Yok etsin ötekinin zehrini
"Soğuktan titreyen garip bedenini ısıtacak birine ihtiyacı vardı, bedeni yalnızca boşluk ve soğuktan ibaretti. Ruhu ölmüştü zaten, geriye kalan tek şey bedeninin de ölmesiydi."
"O gözlerinde beliren sonra şu yaralı sineme hançer sokulan yaşları silsene. Zor da olsa tebessünle bak yüzüme"
"Canlılar sonsuzluğu görür; mutlak sonu ise ancak ölüler görebilir. O zamana kadar sevin ve acı çekin, umut edip düşleyin. Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık! Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin, onlara yeniden kavuşursunuz." -victor hugo