Ela

Ela
@bluexapocalypse
Yunanelahinswagoğlu -hinbanu
“Kitapların yası tutulur mu diye sormayın hiç bayım, bazen en çok kitapların yası tutulur.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ela

, bir kitap okudu
10/10
·432 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
N. G. Kabal
7.8/10 · 8,6bin okunma
“O oradaydı, olmak istemediğini düşündüğü yerde, birlikte düştük, tek başıma kalktım.”
Okurluğu mu kaldırır mısınız ?

Ela

, bir kitabı okumaya başladı
Beyza Aksoy
7.4/10 · 901 okunma