Edebiyat temalı, kitap paylaşımı yapılan bir platformda da açlığını söndürecek arayışlarda bulunmazsın ya.. İnsanlar ne rezil ve de ne aciz. Burada yalnızca kitap konuşulmalı,hararetli bir tartışma verilecekse konu yalnızca edebiyat olmalı. O kadar seviyesizleşti ki herkes, alıntı paylaşmaya korkar olduk yahu !