Annem aç mı yoksa susamış mı olduğumu ve bir bardak süte mi yoksa suya mı ihtiyacım olduğunu bilir.Gerçekten hasta mıyım yoksa numara mı yapıyorum hemen anlar. Çünkü bazen evde kalmak için iyi hissetmiyormuş gibi yapıyorum.Ateşim var mı yok mu alnıma bakıp söyleyebiliyor.Dereceyi sadece haklı olduğunu kanıtlamak için kullanıyor.
Bu arada bu kelimelerden nefret ediyorum. Özürlü.
Kapısı ve anahtarı olmayan bir kafeste yaşıyor gibiyim.Ve kimseye beni buradan nasıl çıkaracağını anlatamıyorum.