"Aşk'a uçarsan kanatların yanar!" demiş Şirazi,tıpkı sizin gibi.
"Aşk'a uçmazsan kanat neye yarar?" demiş ona Mevlana
"Aşk'ı bulduktan sonra kanadı kim ne yapar?" demiş sonra Yunus Emre.
Söylesenize haklı değiller mi?Belki de o yanmasından korktuğun kanatlar başından beri ona uçman içindir...
"Hem sevdiğini sevdiğine söylemezsen başkasına fırsat vermiş olursun.Gönlünde olanı gizleme ki,onun gönlündeki de ortaya çıksın."