Beyza

@bnurd·
·
sabitlendi
"Mutlu biri kendi hayatıyla meşguldür. Kimseye minnet borcu olmadığını düşünür."
Sayfa 100·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ne zaman derin bir üzüntüye kapılsam gözlerim parlar, tavır ve hareketlerim neşelenir, içim içime sığmaz olur. Dünyayı hiçe sayıyormuşum gibi kahkahalarla gülerim, türlü gevezelik ve delilikler yaparım. Bununla beraber, öyle sanıyorum ki yakın kimsesi ve başkalarına açılmaya kabiliyeti olmayan insanlar için bu daha iyi bir şeydir.”
“Oyunda canım yanarsa ağlamayacak, onu kimseye şikâyet etmeyecektim. Bu, benim doğruluğumdan ziyade; onun bir daha benimle oynamamasından korktuğum için büyük bir adam gibi sır saklamaya alışmış olmamdandır. Çocukluğumda bana hoyrat derlerdi. Galiba hakları da vardı. Kiminle oynarsam canını yakar, bağırtırdım.”

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·129 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2022 00:00
·
2022 3. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
14 günde okudu
·
Okunma: 09 Şubat 2022 00:00
·
2022 2. kitabı
Sina Akşin
8.3/10 · 1.064 okunma