onur erdal

Hepimiz kendimizin gübresiyiz. Kimden nefret edeceğimizi bilmediğimizde kendimizden nefret ediyoruz.
Reklam
Aslında çok sıradan yalnızca bu olduğumu, çok ortalama biri olduğumu yıllarca kabullenemeden kendimi türlü sıfatlarla başka kızaklara çekmeye çalıştığımı anladım.
Sessiz dünyamı birilerinin keşfetmesini beklemekle eskittim gençliğimi. Şimdi kimseyi suçlamaya hakkım yok.

onur erdal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·185 syf.·
2018 15. kitabı
Anonim
8.3/10 · 7bin okunma