Genç ve korkuları olan biriyken utandığımızda ya da gururumuz kırıldığında bir şeyler olur. Zaman durur. O anda donup kalır. Bir versiyonumuz sonsuza dek o yașta tutsak kalır.
Uzun zamandır ben de vahşi bir şeyler tarafından sürekli dişleniyormuş gibi hissediyorum. Buna rağmen o ceylan gibi soğukkanlılığımı kaybetmiyorum. Başımı öne eğmiyor, hiçbir șey bana değmiyormuş gibi bekliyorum.