“Ölmekten korkuyorum ben,belki de sonrasının olmamasından…Keşke senin gibi inanabilseydim.Cehenneme gideceğimi bilsem bile şimdiki kadar korkmazdım.Ama yok olma ihtimalimi düşününce…”
“Korkma,hâlâ nefes alabiliyorken O’na sığın.Senin merhametin cüzi ise onunki küllidir.Dua et.Affedecektir.”
“Her parçam bir yana dağılmış.Birini ararken diğeri kayboluyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖