“İnsan,kendinin vehmidir.Yoruldum kardeşim,yorulduk.Ben dünyanın bir parçası olmaktan bu denli yorulduysam dünyanın kendisi ne haldedir kim bilir.Sanırım yaşamayı beceremiyorum.Bazen,diğerleri yaşayabiliyorsa bunu ben de becerebilirim diyorum içimden.Sonra mezarlıklar geliyor aklıma.İşte o an kafam karışıyor.Kimseyi taklit etmemek en iyisi.Ben ne yaşamayı becerebiliyorum,ne de ölmeyi.Ölümle hayat arasında kurumuş bir ırmağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Dünya var olduğu günden beri böyle.Tabiatımızda öldürme isteği var.Öleceğini bildiği halde yaşayan tek canlı insandır.Bunu bile bile çalan,çırpan,zulmeden yakıp yıkan da.”