Gerçekten mükemmel bi kitaptı bayıldım. Mcfadden kitaplarındaki tadı alıyorsunuz ama onun kitapları kadar basit bir dili yok, hafif edebi bir dil kullanıyor yazarımız. Gerilim, cinayet ve psikoloji seviyorsanız mutlaka okumalısınız. İyi okumalar. Bundan sonra Yitik Kızlar kitabını da okumayı düşünüyorum.