Öfkelenmek başkaları yüzünden kendimize ödettiğimiz bedeldir. Bizler öfkeyi karşıya yapılan bir eylem olarak düşünürüz ama aslında öfkenin yaptırımı en çok kendimizedir. Zarafetle dünyayı yerinden oynatmak... Çok azımız bunu yapabilir. Yani öfkelenmeden asaletle, kısık seslerle dünyayı yerinden oynatabilmek. Bizler çoğu zaman karşı taraf sınırlarımızı öğrensin, bizim kim olduğumuzu anlasın, bizim kurallarımızı bilsin diye öfkeleniriz ama öfke aslında moralimizi o kadar etkiler ki bu etki bizim geleceğimizi inşa eder. Kimlerin moralimizi etkileyebileceği konusunda daha seçici olabiliriz. Gerçekten hiçbir şeye değmeyen insanların geleceğinizi etkileyebilmesi...