aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"
"O ilkbahar,epeyce mektup yazdım.Haftada bir kez Naoko'ya,pek çok kez de Reiko'ya ve Midori'ye.Üniversitedeyken amfide;evde kucağımda Martı'yla çalışma masamda;İtalyan lokantasında,verdiğim molalar arasında mektup yazıyordum. Sanki,böyle yazmakla,dağılan yaşamımın parçalarını birbirine bağlıyordum."
Sayfa 331·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
10/10
·136 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 41. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.8/10 · 78bin okunma
"Gerçek mutluluk,yavaş yavaş,azar azar gelir ve bu bizim hayata bakış açımızla,çevremizle,çevremizdekilere karşı davranışımızla doğrudan doğruya ilgili ve orantılıdır.Mutluluk,birbirini tamamlayan ufak tefek şeylerin birikmesinden doğuyor."
Sayfa 22·Kitabı okudu
Evlerde Yaşamak
"Ne demişti evlerin şairi Behçet Necatigil: 'Bizi kimi kitaplara,mektuplara,yapılara çeken; kendimizden dışarı çıkmak.' "
Sayfa 30·Kitabı okudu