"O ilkbahar,epeyce mektup yazdım.Haftada bir kez Naoko'ya,pek çok kez de Reiko'ya ve Midori'ye.Üniversitedeyken amfide;evde kucağımda Martı'yla çalışma masamda;İtalyan lokantasında,verdiğim molalar arasında mektup yazıyordum. Sanki,böyle yazmakla,dağılan yaşamımın parçalarını birbirine bağlıyordum."
"Gerçek mutluluk,yavaş yavaş,azar azar gelir ve bu bizim hayata bakış açımızla,çevremizle,çevremizdekilere karşı davranışımızla doğrudan doğruya ilgili ve orantılıdır.Mutluluk,birbirini tamamlayan ufak tefek şeylerin birikmesinden doğuyor."