aslhnacrr07

aslhnacrr07
@bookwormelt
Duayla ve umutla kalbimizden geçenin kıyısında oturup,sabırla bekleyeceğiz...(İbrahim Tenekeci) "FENERBAHÇE"

aslhnacrr07

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
4 günde okudu
·
2021 45. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Leyla
"İnsanlar yaşlanıyordu,bunun ayrıcalığı yoktu ama yaşlanan insanların bir kısmı ise olgunlaşmadan ölüyordu.Bunun püf noktası ise bir insanın 'Nasıl görünüyorum?' sorusundan, 'Nasıl görüyorum?' aşamasına geçmesiydi."
Sayfa 156·Kitabı okudu
"O ilkbahar,epeyce mektup yazdım.Haftada bir kez Naoko'ya,pek çok kez de Reiko'ya ve Midori'ye.Üniversitedeyken amfide;evde kucağımda Martı'yla çalışma masamda;İtalyan lokantasında,verdiğim molalar arasında mektup yazıyordum. Sanki,böyle yazmakla,dağılan yaşamımın parçalarını birbirine bağlıyordum."
Sayfa 331·Kitabı okudu