"O ilkbahar,epeyce mektup yazdım.Haftada bir kez Naoko'ya,pek çok kez de Reiko'ya ve Midori'ye.Üniversitedeyken amfide;evde kucağımda Martı'yla çalışma masamda;İtalyan lokantasında,verdiğim molalar arasında mektup yazıyordum. Sanki,böyle yazmakla,dağılan yaşamımın parçalarını birbirine bağlıyordum."