Oblo

Oblo
@bozkorum
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Reklam
Ve sanırım beni ölüm döşeğimden çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü bulurdum.

Oblo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2023 52. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Bence siz onu en başından beri yanlış tanıdınız .Aslında onun içinde her zaman bir şeytan saklıydı. Bu tip insanlar ancak başarılı ve mutlu oldukları sürece iyidirler ,gerçek yüzlerini saklı tutarlar; istediklerini elde ettikleri sürece bu yönleri gizli kalır. Fakat içlerinde bir yerlerinde bu kötü yönleri saklı durur.