Çalışmak da güzel, içinde her an kıpırdayan bir sevinç varsa eğer. Çalışmanın yorucu ve aşağılayıcı olduğunu savunurken yanılıyordum. Bağışla beni, öfkeden, kaygıdan her şeyi kapkara görüyordum.
Yaşam, ışık öylesine güzel ki... Ağaçlar ne güzel, toprak, deniz ne güzel... Buralarda deniz pek çok, kokusunu alıyor musun, gümbürtüsü sana değin ulaşıyor mu ?