Yine tam bir Colleen Hoover kitabıydı bence anlatımı olsun,plot twistleri olsun. Bizimle Başladı Bizimle Bitti'den daha bile sürükleyici olabilir tek oturuşta bitirdim bırakamayıp ama açıkçası sonunu beğenmedim.(Aslında çok güzel yazılmış bir son ama benim düşüncelerime uymadığı için beğenmedim ben)Tate'in Miles'ın ona yaptığı her şeyden sonra tekrar onu kabul etmesinin omurgasızlık olduğunu düşünüyorum, özellikle kapı çarpmalı olaydan sonra...Bu açıdan Bizimle Başladı Bizimle Bitti çok daha iyi çünkü sonu olması gerektiği gibi bitiyor. Belki okumak ve yorumlamak kolay olduğu için böyle düşünüyorumdur ama hoşuma giden bir son değildi.Onun haricinde keyifle okudum. Zaten anladığım kadarıyla kitabı okuyanlar ya çok beğenmiş ya da hiç beğenmemiş. Adult romance ya da CoHo seviyorsanız kesin okuyun derim ama.