"insan bir zaman tüketicisidir. zaman insanı sınırlar. ama çoğu insan şimdi yapamadığını ilerde yapacağı sanısındadır, önündeki zamanı sınırsızmışçasına harcar. aslında, insanın en önemli yanılgısı da budur."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"insanın kendi içindeki kargaşa toplumsal kargaşadan daha ürkütücüdür. bu nedenledir ki, insan evrendeki düzeni kendi yaşamında da gerçekleştirmeye çalışır."
"öylesi yoğun yalnızlık dönemleri vardır ki, insan felç olmuşçasına bir umutsuzluk içindedir ve bu gibi durumlarda artık kaygı ve gerginlik belirtileri bile yoktur. çünkü ilgi ve amaç yitirilmiştir. bu, canlıyken ölmüş olmak gibi bir varoluş biçimidir."