"Her gün aynı saatte gelirsen iyi olur ,"dedi tilki. "Çünkü mesela öğleden sonra dörtte geliyorsan, ben üçten itibaren sevinmeye başlarım . Dakikalar geçtikçe mutluluğum katlanır .Saatler dördü gösterdiğinde artık yerimde duramaz olurum. Yani mutluluğun kıymetini öğrenmiş olurum ! Ama aklına estiğinde gelirsen, kalbim seni neşeyle karşılamaya ne zaman hazırlaması gerektiğini bilemez...