En kötü sandığımız kişinin bile içinde en azından bazı insanlara karşı derin bir sevgi yeşerdiğine, zaman zaman dostluğun sıcaklığını özlediğine inanıyorum. insanlara güvenmeyip kuşkulu, kapalı,acilasmis biri olarak yaşamaktansa yüreğimi açıp üst üste yara almayı tercih ediyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Arka kapak "Isteyip istemediğimi doğru durust bilmedigim Fakat neticesi aleyhime çıkarsa istemediğimi iddia ettigim bu nevi söz fiillerimin daimi bir mesulünü bulmuştum:Buna içimdeki şeytan diyordum;müdafasini uzerime almaktan korktugum butun hareketlerimi ona yukluyor ve kendi suratima tüküreceğim yerde haksizliğa,tesadüfün cilvesine uğramiş mazlum gibi nefsimi şevkat ve ihtimama layik göruyordum.