rayiha

rayiha
@brontelerden
benim bir gizli bildiğim var.
Hele ben bayılırım nostaljiye. Çünkü nostaljideki acılar geçmiştir ve oradaki herkes çok mutluymuş gibi gelir.
Sayfa 64
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neşe bulaşıcı bir şey. Kaşındırmaz ama iz bırakır.
Sayfa 41
"Biz mutsuz olmayalım," dedi. Zeki adam. Üstelik yokuşun ortasında beni indirmeyecek kadar da güçlü. Ya da şöyle diyelim; yokuşun ortasında beni indirmeyecek kadar seviyor beni. Birkaç adım zorlandıktan sonra "İndirsene beni" diyecek kadar seviyorum onu. Diğerlerine benzemiyor. Şarkıdaki kadın haklı. Tavrına hayran olurum onun.
Sayfa 10
Neşeme şükrediyorum çünkü sabahları beni uyandırıyor.
Sayfa 5
Şimdi, o gecelerde aslında mutluydum, diye düşünüyorum. Geçmişin hep güzelleştiğini, hatırlamanın yatıştırıcı olduğunu biliyorum. Belki de soğuktu o geceler, alaycı bir tarzda eğlenceliydi. Bugünse öyle önemli ve öyle kayıplar ki gözümde, içim yanıyor.
Sayfa 56