Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okuyan kişilere sorduğumda çoğunlukla beğenmediklerini dair yorumlar almıştım.
Kitabın girişinden ilk bölümünün sonuna kadar merak ederek okumaya devam ettim fakat sonraki bölümlerde sıkıldım gibi.Muhtemelen kitabın anlatmak istediğini anlayamamaktan dolayı.Sanki olaylar yapboz parçaları gibiydi ama ben bir türlü birleştiremiyordum fakat son 2-3 bölümünde ilk zamanki heyecanım tekrardan geri döndü.Biraz felsefik bir anlatışı vardı yazarın ve bu insanı düşünce karmaşasıyla başbaşa bırakıyordu ama güzel bir karmaşaydı açıkçası,merak ettiriyordu sonunda Bünyamin’in ne yapacağını.Bitirmek için sabaha kadar okudum.Son bölüm bütün kitaptaki olayları açıklar nitelikteydi.Son iki cümlesi altını çizdiğim nadir cümlelerdi ve beni en çok da o iki cümle etkiledi.
“Çünkü her taraf karanlıktı.Zaten görülen ve görülmeyen bütün düşler,bu karanlığın ta kendisi değil miydi?”
•Kitabı okuduktan sonra internetten incelemelerine de bir bakmanızı tavsiye ederim.Anlatılmak istenen mesaja daha da kolay ulaştırabilir sizleri.Sevgiler..